1Hány fő szállítását rendelhetem meg?
1-50 főig állnak rendelkezésre gépjárműveink, így akár 1 személy, akár nagyobb csoport egyidejű szállítását is meg tudjuk oldani!
2Bérelhető -e önöktől jármű sofőr nélkül?
Gépjárműveinket kizárólag gépjárművezetővel együtt tudják bérelni!
3Milyen fizetési lehetőségek vannak, kell e-előre fizetnem?
Nem szerződéses partnereink választhatják a banki utalást, készpénzes fizetést, de akár bankkártyával is tudnak fizetni! Általában a fuvardíj 80%-át kérjük be előlegként.
4Van-e lehetőség több csomag szállítására?
Társaságunk 3 különböző méretű utánfutóval rendelkezik, így amennyiben előre jelzik igényüket, úgy utánfutót is tudunk biztosítani!
5Hogyan tudom megrendelni a fuvarfeladatot?
Az ajánlatkérést minden alkalommal megkérjük írásban is, melynek ellátását mi is írásban igazoljuk vissza! Kizárólag telefonon, szóban történt megrendelést nem rögzítünk, kolléganőink erre felhívják figyelmüket!
6Lemondhatom-e a megrendelt szolgáltatást?
Természetesen tudomásul vesszük, hogy vannak olyan események, melyekkel előre nem lehet kalkulálni! Lemondási szabályainkat a megrendelés visszaigazolásakor írásban közöljük!
7Van-e autópályamatrica a gépjárműveken?
Több gépjármű rendelkezik ilyen jogosultsággal. Amennyiben a megrendelő autópályán szeretne utazni, úgy természetesen ezt biztosítjuk számára arányos térítés ellenében.
8Miért szükséges megadnom egy egész napos kirándulás során a várható érkezési időnket?
A fuvarfeladat szervezése során számos szabály betartását figyelembe kell venni, úgy mint a sofőr vezetési, pihenési ideje, munkaideje! Az információ alapján el tudjuk dönteni, hogy szükséges -e 2 kolléga a járathoz, valamint az esetleges másnapi munka szervezése miatt is fontos számunkra a hozzávetőleges érkezési idő!
9Vannak-e rejtett költségeik?
Természetesen nincsenek. Az írásban megküldött ajánlat pontosan, lebontva tartalmazza az út költségeit!
10Van-e végtakarítási díjuk?
Nincs. Rendeltetésszerű használat esetére vonatkozik az információ. Extrém szennyezés esetén a tisztítás költségeit tovább számlázzuk a megrendelő felé!
11Hány nappal korábban kell megrendelnem a buszt?
Számunkra természetesen az a legkényelmesebb, s Önnek a legbiztosabb, ha a lehető leghamarabb megkéri ajánlatunkat! Erre azonban egzakt választ nehéz adni. Van, hogy az előző nap leadott megrendelésre is tudunk pozitívan reagálni, de kiemelt időszakokban sajnos ez nem lehetséges. Véges számú a kapacitásunk sajnos, de minden esetben igyekszünk megoldást találni partnereinknek!